Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies
może powodować utrudnienia podczas przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x
Biuletyn Informacji Publicznej BIP - Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.

Kontrast: 

Wersja zwykła Wersja kontrastowa

Przyjmowanie i załatwianie spraw

SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW:

Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Spółki, w Słupsku, przy ul. Elizy Orzeszkowej 1, budynek „A”, parter.
tel. 59 84-18-353
fax. 59 84-18-302
bok@wodociagi.slupsk.pl
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00
Przyjmowanie wpłat w BOK odbywa się w godzinach 8.00-14.00.

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne:
tel. 994 – czynny całą dobę

W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Przyjmowanie Klientów w skarg i wniosków

Klienci przyjmowani są przez Prezesa Zarządu „Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. w ramach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. 11-13.
Wcześniej należy umówić się w sekretariacie Spółki:

  • osobiście – ul. Elizy Orzeszkowej 1, Słupsk, budynek „A”, pokój nr 11
  • telefonicznie – 59 84-18-301
  • poprzez e-mail: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl

Pokaż rejestr zmian

Opublikowano: 10 października 2005
Opublikowane przez: Przemysław Lipski
Ostatnia modyfikacja: 12 września 2018
Zmodyfikowane przez: Przemysław Lipski