Przyjmowanie i załatwianie spraw
SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW:
Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Spółki, w Słupsku, przy ul. Elizy Orzeszkowej 1, budynek „A”, parter.
tel. 59 84-18-353
fax. 59 84-18-302
bok@wodociagi.slupsk.pl
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00
Przyjmowanie wpłat w BOK odbywa się w godzinach 8.00-14.00.
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne:
tel. 994 – czynny całą dobę
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Przyjmowanie Klientów:
Klienci przyjmowani są przez Zarząd Spółki „Wodociągi Słupsk” w każdy wtorek w godz. 11-13.
Wcześniej należy umówić się w sekretariacie Spółki:
Opublikowano: | 10 października 2005 |
Opublikowane przez: | Przemysław Lipski |
Ostatnia modyfikacja: | 20 października 2022 |
Zmodyfikowane przez: | Małgorzata Dąbczak-Siatkowska |