Oferta zatrudnienia na stanowisku referent ds. sprzedaży w Dziale Obsługi Klienta
Spółka „Wodociągi Słupsk” ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
referent ds. sprzedaży w Dziale Obsługi Klienta,
umowa na zastępstwo od dnia 10.06.2016 r.
1. Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub techniczne,
- wiedza z zakresu przepisów dotyczących wystawiania faktur oraz zasad świadczenia usług wodociągowych i kanalizacyjnych,
- umiejętność obsługi komputera i programu Office oraz predyspozycje do szybkiego opanowania obsługi programów informatycznych użytkowanych w przedsiębiorstwie,
- umiejętność obsługi klienta i łatwego nawiązywania kontaktów z odbiorcami usług,
- odpowiedzialność i rzetelność.
2. Zakres zadań:
- wystawianie faktur za usługi świadczone przez przedsiębiorstwo,
- obsługa klientów, udzielanie wyjaśnień, informacji,
- prowadzenie ewidencji wodomierzy i aktualizowanie stanów, przygotowywanie danych do odczytów wodomierzy,
- budowanie pozytywnego wizerunku spółki i dobrych relacji z klientami.
3. Wymagane dokumenty:
- CV z opisem przebiegu pracy, do CV może być dołączony list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Zainteresowanych prosimy o składnie dokumentów w kopertach opisanych:
„Nabór na stanowisko w DOK”, w sekretariacie spółki przy ul. E. Orzeszkowej 1 w Słupsku w terminie do dnia 30.05.2016 r.
Pokaż rejestr zmian
Data modyfikacji
|
Osoba dokonująca modyfikacji
|
23 maja 2016 | Administrator |
20 maja 2016 | Małgorzata Dąbczak-Siatkowska |
Opublikowano: |
20 maja 2016 |
Opublikowane przez: |
Małgorzata Dąbczak-Siatkowska |
Ostatnia modyfikacja: |
3 sierpnia 2023 |
Zmodyfikowane przez: |
Administrator |